/* ----------------------------------------------- */

zondag, januari 04, 2009

Waarom is pies geel?

Voor degenen die dat willen weten verwijs ik graag naar deze link van Wikipedia, en voor degenen die snappen dat deze blog niet over pies gaat in welke kleur dan maar ook ga ik zo maar verder met deze blog.

Het is alweer een tijd geleden dat ik hier een blog heb geplaatst. Na de laatste twee keer ben ik ermee gestopt want er werden geen blogs meer correct geïmporteerd op hyves.
Laatstgenoemde ben ik ook steeds minder te vinden, deels door laksheid, deels door luiheid, maar voornamelijk omdat ik mensen wel kan spreken via de msn of in real life.

Maar goed, nieuw jaar, nieuwe blog, zelfde kansen als vorig jaar^^.

Dit jaar te doen:

Meer kunstwerken afleveren, 2008 was een drama
Meer bloggen
Meer pixelart maken
Meer trainen
Minder junkfood,snacks en meer van dat soort ongein naar binnen werken(legendarische grens van 90 kilo gepasseerd -_-')
Meer zeuren
Meer videogames
Op vakantie gaan buiten Nederland met mijn lieve dinnetje<3, de laatste en eerste keer Spanje kan ik me nog slecht heugen gezien ik 9 was.
Nog meer zeuren

En zo kan ik nog wel veel meer punten gaan noemen, maar dat bespaar ik iedereen.

Al deze punten moeten alleen wel even wachtten tot ik eindelijk klaar ben met mijn opleiding.
Dit jaar zou mijn afstuderen multimedia moeten zijn, maar zoals het er nu naar uitziet zou het misschien januari 2010 kunnen gaan worden:(.

Voor een eerste blog van het jaar heb ik wel weer genoeg gezegd.
Volgende keer wellicht vanaf de telefoon, en zo niet weer ouderwets vanaf het krakkemikkige prutsding genaamd PC.

P.S. Nog een goed Nieuwjaar etc. etc. blabla