/* ----------------------------------------------- */

donderdag, januari 22, 2009

creativiteits block

bah bah en nog eens bah.
van alles en nog wat moet ik regelen maar niks krijg ik gedaan.
voor school ben ik nog steeds bezig met mijn eindopdracht, waarvan ik gisteren een presentatie had moeten houden, maar dus niet gelukt is...
op zich gaat het wel goed daarmee, maar heb me jammerlijk verkeken op de hoeveelheid modelling die er bij komt kijken en hoeveel tijd daarin gaat steken.
een ander schoolding wat nog geregeld moet worden is stage.
stage bedrijven zij er zat, alleen niet voor 3d.
de bedrijven die er wel zijn zitten vol, of zijn te ver weg.
dus kortom ik heb nog geen stage.
maar buiten dit alles is dit niet het grootste probleem.
het grootste en meest irriterende is het feit dat ik een creativiteitsblock opgelopen heb.
wat ik ook doe of probeer, ik kan maar niks origineels verzinnen om te tekenen, schilderen of boetseren.
dit maakt me lichtelijk gestoord en geirriteerd.
als iemand toevallig weet hoe je dit moet genezen mail me even, want na vele blaadjes te hebben evrscheurd is het nu wel weer een keer tijd voor een fatsoenlijk kunstwerk.