/* ----------------------------------------------- */

dinsdag, februari 24, 2009

over annoying gesproken

Donderdag 19 februari had ik hem dan eindelijk binnen, de nieuwe streetfighter 4.
uiteraard ben ik gelijk na het werk begonnen met gamen, en ik moet zeggen, hij is nog wel vrij pittig, niet echt superpittig, maar bepaalde vechters hebben nu echt een eigen stijl ontwikkeld waardoor je elke keer weer een andere techniek moet toepassen.
op zich is dat wel vermakelijk en amakt de game spannender.
na eerst een tijdje op medium te hebben gespeeld ben ik maar op easy gaan spelen om toch de arcade te kunnen halen.
bleek dat even vies tegen te vallen.
de eerste rondes enzo waren wel goed te doen, en van sommige characters zoals bison had ik toch echt wel meer verwacht. alles ging goed en wel totdat meneer seth kwam.
is dat eens even een ugly motherfucker van de eerste rangorde.
op zich valt hij nog wel te raken, maar get arsenaal aan moves dat dit meneertje heeft, daar word je neit goed van. het meest irritante is dat hij alles aaneengeschakeld uitvoert zonder enige moeite. daar waar wij als menselijke spelers van vlees en bleod moeite moeten doen en elren hoe we een combo aaneenschakelen kan deze uit de computer gerenderde meneer zonder enige moeite alles uitvoeren wat hij maar kan. en doet dat dan ook al te graag.
een enkele keer had ik hem bijna, zelfs tot het punt dat er geen levensbalk zichtbaar was, en dan toch nog weer net die latste mep krijgen.
de hele rits ging goed met ryu, totdat mr seth verscheen. op el fuerte na, waar ik gewoonweg niet mee overweg kan, heb ik elk character uitgeprobeerd. mijn favorieten tegen seth waren dan toch sagat, chun li en zangief met zijn piledriver die nog enigzins treffers maakt.
na een lange tijd waaaay voorbij bedtijd ben ik er maar mee opgehouden.
maar mijn wraak zal zoet zijn.

vandaag kom ik hem weer tegen, maar dan een level lager. dan zal ik hem alten zien wie de baas is o_0

tot de volgende keer dan maar weer

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Maar niets is zo irritant als die lui, die characters door en door kennen, en dan door zulke mensen tig keer achter elkaar in elkaar getrapt te worden -fuq Ryu

10:42 a.m.  

Een reactie posten

<< Home